Az after@all 1996-ban alakult meg. A fő motiváció már a zenekar alapításakor az volt, hogy mind zeneileg, mind szellemiségben valami igazán újat, a megszokottól eltérőt és időtállót alkossanak. Jó alapot jelentett ehhez az, hogy a tagok valamennyien eltérő zenei közegből érkeztek, így zenei ízlésviláguk is igen változatos volt.

Az alapítás utáni év dalszerzéssel, koncertekkel, és az ilyenkor természetes tagcserékkel telt. A csapat első promóciós anyaga 1997-ben látott napvilágot To Many, Peace Is? címmel. Ezzel a bemutatkozó anyaggal azonnal a hazai progresszív zenekarok élvonalába került, részben a demót illető dícsérő kritikáknak, részben pedig a demo megjelenésétől kezdődő aktív koncertezésnek köszönhetően. Ugyanez az anyag kapta a megtisztelő ?Év demója? címet 1997-ben a szlovák Metal Hammerben. A következő egy-másfél évet a zenekar az ország jelentősebb klubjaiban való fellépésekkel töltötte, valamint interjúk, igen elismerő cikkek jelentek meg az after@all-ról különböző zenei szaklapokban, fanzinekben.

Mivel ezidőtájt még viszonylag kevés hasonló progresszív rock/metal zenekarok voltak Magyarországon, az after@all híre és neve igen hamar elterjedt, s ennek köszönhetően ? első komolyabb megmérettetésként - 1999. márciusában meghívást kaptak a King?s X vendégeként játszani a budapesti E-klubban. Ez volt az első komoly mérdfölkő a zenekar életében, azonban sikerrel vették az akadályt, Ty Tabor személyes elismerését is kivíva.

1999. őszén jelent meg a Power Hung(a)ry című válogatásalbum a Hammer Records gondozásában, amely a feltörekvő legtehetségesebbnek tartott magyar zenkarok egy-egy felvételét tartalmazta. Ezen a lemezen természetesen az after@all is helyet kapott az a color in dark című számával, s a zenekar egyéni hangjával már itt is kiemelkedett a többi résztvevő közül.

A zenekar 1999-2001 között több hazai turnén is részt vett, számos alkalommal végigjárva Magyarország minden jelentősebb klubját, illetve a fesztiválokat(Sziget,EFOTT,KOTTA,Mezőtúr,ZED,Tokaj-H.). Ebben az időszakban természetesen új dalok is születtek, melyekből 2000/2001-re összegyűlt egy lemezrevaló. Ezért hát 2000 tavaszától ? nem hanyagolva a koncertezést sem ? nekláttal a dalok felvételének. Először egy maxi/EP jelent meg Chameleon címmel, amellyel több hazai kiadót is megkerestek. Ez alapján 2001 nyarán szerződést ajánlott nekik a Periferic Records, amely kimondottan a progresszív zenére szakosodott kiadó (többek között az After Crying és a Solaris kiadója). Ennek megfelelően tehát elkezdődtek az első nagylemez munkálatai, amelyet a zenekar saját stúdiójában végeztek. A hosszú stúdiómunkálatok eredményeképpen 2001.novemberében napvilágot látott az A.C.I.D. című album.

A 15 track-es, közel egy órás nagylemezen a srácok nagyszerűen ötvözik a ?klasszikus? progresszív elemeket azokkal a modern, futurisztikus zenei megoldásokkal, amelyek hűen tükrözik a zenekar egyedi koncepcióját és zenei világát ( f u t u r o c k ). Az A.C.I.D.-et a kiadó jóvoltából a világ 20 országában lehet kapni. A legnevesebb progresszív zenei szaklapok (The Giant Progweed, Exposé, IO Pages, Ragazzi, Axiom of Choice, Background Magazine, Acid Dragon, Colossus?stb.) is elismeréssel írnak az A.C.I.D.-ről, és ezen kritikáknak köszönhetően 2002 őszén már külföldön élőben is bizonyíthatott a csapat.

Jelenleg az új lemez megírásán dolgozik a zenekar, amelyet még lehetőleg 2003-ban, egy nagyobb és jelentősebb kiadónál szeretnének megjelentetni.